Tjena Tjena :)

Heeej :D
Det var ett tag sen, typ.. i alla fall så vet jag inte vad jag ska skriva, men något kommer jag skriva i alla fall :D Idag när jag var i skolan så kom Erikas mamma och hon skulle till tandläkaren och dissade mig, tack :/ I alla fall, då var jag med Anna, och vi körde kort, som är ENORMA :D Det var jätte roligt! Sen så stannade vi lite i skolan för att plugga ^^ Jätte roligt... NOT, men Anna ska jobba med typ Egypten så vi kollade på en film, som vi fick av våran lärare. Den var tecknad, så vi liksom bara: Ehh.. okej? Typ.. men det hände fett random saker, det var roligt, vi skrattade typ ihjäl oss, hahahahha! Sen så gick vi hem vid fyra tiden ungefär och då hittade jag en marabou schweizernöt i min väska som jag åt och delde med mig, åt upp den på typ 2 minuter. Men har ju en massa för pappa vann ju en 2000 grammare ^^ Haha :) Sen gick jag ut och var med mina kompisar, och dom tror att jag dissar dom bara för att jag pluggar mycket och dom tror att jag inte vill vara med dom, men det är SÅKLART jag vill, så Rj och Linus, jag vill verkligen inte dissa er, har bara en massa plugg just nu, förlåt, vill bara att ni ska veta det för ni betyder mycket för mig! <3

Kommentarer
Skrivet av: emma

- Har lagt upp hur man gör nu på bloggen! Om du inte hittar inlägget, så gå in på kategorin ''Blogghjälp''



Kram, och hoppas du förstår.

2011-09-16 ♥ 18:26:07
URL: http://emmagylesjo.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post: (Om du vill)

Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback