Sumrfarna :D

Kom hem för 1 timme sen från bion, jag och Felicia såg Smurfarna x)
Älskar barnfilmer, dom är oftast så patetiska att det blir roligt. hehe.
Filmen var väll helt okej, fast den var dubadd, hatar dubbade filmer. :(
Ser så fake och dåligt ut. Tips, SE INTE DUBBADE FILMER! Se dom med text istället.
Sen så hade vi (Jag) typ valt fel dag på biljetterna så vi var där 2 timmar innan filmen började.
Men vi överlevde den väntan och efter filmen cyklade jag hem och nu är jag här.
Imorgon har jag Innebandy match mot killarna, och vi ska mosa dom. Moahaha <3


Kommentarer
Skrivet av: Du vet säkert!..

asså den skulle ju kanske vi se ! Om du kollar på alla filmer med felicia, vilken ska vi se då? :'( Nu är jag riktigt ledsen!!!!

2011-09-11 ♥ 00:01:17

Kommentera :

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post: (Om du vill)

Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback