Lååång dag :)

Idag har jag gjort en MASSOR med saker! Jag dansade i nästan två timmar, lite jobbigt.. hade styrketränning och min lärare ville döda oss :( Plågeri ju.. Sen var mina föräldrar på något ställe och fick en massa gratis saker, dom fick en gratis marabou chocklad, 2000 gram.. och vi fick 18 påsar ahlgrens bilar! Gott Gott :D Det var fett NAJS! Sen så kom jag hem och var med mina kompisar där ute, sen grillade jag med min familj och deras kompisar och det var roligt, kommer lägga upp bilder lite senare :) Och nu sitter jag hemma ska snart plugga, kolla på en filmsom heter spiderman.. xD Och äta ahlgrens bilar :DKollar på spiderman...
Spiderman xD

Bilar <3Bilarna som jag äter :D

/Mona


Kommentarer
Skrivet av: Erika

Haha, Mona plågeri xD

2011-09-10 ♥ 22:29:27
URL: http://whitebrownie.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post: (Om du vill)

Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback