Kista Centrum ;D

Tja allihopa :D
Igår var jag i Kista Centrum och träffade några av mina kompisar, roligt roligt :) jag såg mange makers <3 <3 <3 <3 sen såg jag MOHOMBI !!!!!!!! :D Och jag missade Jedwerds :( Ulrik Munther var också där, men bryr mig inte så mycket om honom, haha xD I alla fall, jag träffade nya personer och fick nya kompisar, roligt :D Sen så när mohombi kom blev det KAOS! Asså alla puttades och knuffades, och det var tre tjejer och en kille som  SVIMMADE! Jag svettades ihjäl asså man kan inte inte röra sig, folk var typ en centimeter från en, jag och min kompis kunde nästan inte andas, vi dog asså... sen så när man skulle få autograf av mohombi så skulle man stå i kö och jag och mina kompisar stod där i typ 20 minuter sen kommer en kärring och bah: Har ni CDn? Vi bah: Nej? Sen hon bah: Ni måste ha CDn annars får ni ingen autograf, bild på honom eller något annat. Och jag hade bara 50 kronor med mig om jag blev hungrig, blev såååååååå jävla arg!!!! Men det var jätte roligt att träffa mina kompisar :) Kommer senare lägga ut en låt av Mohombi och Mange Makers :D <3

Ses sen, puss på er <3
 


Kommentarer

Kommentera :

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-post: (Om du vill)

Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback